1. Wniosek o podjęcie postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego (załącznik nr 1);
2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe poświadczone przez dyrektora szkoły za zgodność z oryginałem;
3. Zaświadczenie dyrektora szkoły (załącznik nr 2 lub 3) zawierające:
4. Kopia karty oceny pracy zawierającą ocenę, o której mowa w art. 9b ust.1 pkt 3 ustawy, poświadczoną przez dyrektora szkoły za zgodność z oryginałem;
5. Kopia pozytywnej opinii o przeprowadzonych zajęciach, o której mowa w art. 9fa ust. 8 ustawy, poświadczoną przez dyrektora szkoły za zgodność z oryginałem.
Ponadto w przypadku zmiany nazwiska nauczyciel składa stosowne oświadczenie.
Urząd Gminy Prostki
ul. 1 Maja 44 B
19-335 Prostki
- sekretariat.
Obowiązujące terminy:
Organ prowadzący szkołę powołuje komisję egzaminacyjną w składzie określonym w art. 9g ust. 2 KN. W skład komisji wchodzą:
Na wniosek nauczyciela, do komisji może być powołany przedstawiciel wskazanego we wniosku związku zawodowego.
Rozdział 3a ustawy z 26.01.1982 r. - Karta Nauczyciela.
Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z 6.09.2022 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz.U. z 2022 r. poz. 1914).
W terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji odmownej przysługuje prawo do złożenia odwołania do Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty.
Informacje można uzyskać w Biurze Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Prostki pod numerem telefonu: 87 5201807.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025