DYREKTOR BIURA OBSŁUGI EKONOMICZNEJ SZKÓŁ GMINY PROSTKI
19-335 Prostki, ul. Szkolna 9
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
REFERENT BIUROWY
I. WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Obywatelstwo polskie;
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia;
- Wykształcenie wyższe lub średnie o odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku;
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
- Dwuletni staż pracy.
II. WYMAGANIA DODATKOWE
- Obsługa komputera w tym: znajomość obsługi urządzeń biurowych i programów biurowych: Word, Excel oraz finansowo-księgowych;
- Umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa;
- Umiejętność redagowania pism urzędowych;
- Predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie, zdolności analityczne, komunikacyjne, odporność na stres.
III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej stypendiów i zasiłków szkolnych;
- Obsługa administracyjna biura;
- Opracowanie informacji, analiz, sprawozdań dla urzędów i jednostek, do składania których BOES zobowiązany jest z mocy obowiązujących przepisów;
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy;
- Obsługa księgowo-finansowa BOES;
- Prowadzenie spraw związanych z prawidłową organizacją dowożenia uczniów do szkół;
- Wykonywanie innych zadań służbowych z zakresu swojej działalności na polecenie przełożonego.
IV. INFORMACJA O WARUNKACH PRAC NA DANYM STANOWISKU
- Sposób zatrudnienia i wymiar etatu: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
- Miejsce pracy: Biuro Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Prostki, ul. Szkolna 9 (budynek piętrowy bez windy, spełniający wymogi określone przepisami bhp i p.poż.);
- Stanowisko pracy: Praca biurowa związana z pracą przy komputerze, przemieszczanie się wynikające z załatwiania spraw urzędowych;
- Wynagrodzenie: Wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 936 ze zm.);
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
V. WYMAGANE DOKUMENTY
- List motywacyjny;
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku;
- Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- Oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Biuro Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Prostki w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym na stanowisko urzędnicze - referent biurowy;
VI. POZOSTAŁE INFORMACJE
Wyklucza się przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, zgodnie z ustawą z dnia z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 162).
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie BOES lub doręczone listownie w terminie do dnia 09.03.2021 roku do godz. 12.00 na adres: Biuro Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Prostki, ul. Szkolna 9, 19-335 Prostki, w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - referent biurowy w Biurze Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Prostki".
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Biuro Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Prostki, ul. Szkolna 9, 19-335 Prostki.
- We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych drogą pocztową na adres Biuro Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Prostki, ul. Szkolna 9, 19-335 Prostki lub drogą elektroniczną na adres email iod1@prostki.pl lub iod2@prostki.pl
- Cel i podstawy przetwarzania: Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 ze zm.) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody m(Art. 6 ust. 1 lit. b, c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE 1119 z 04.05.2016, str. 1, z ze zm.) (dalej: RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Państwa dane nie będą przekazywane innym odbiorcom.
- Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
- Mają Państwo prawo do:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Biura Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Prostki.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu, zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i zasadach przeprowadzenia naboru.
Osoby, które złożyły dokumenty aplikacyjne, mają prawo do odbioru dokumentów za pokwitowaniem. Dokumenty nieodebrane przez kandydatów, będą niszczone po upływie trzech miesięcy od daty ogłoszenia wyników naboru.