Informacje o naborze

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze referent biurowy

DYREKTOR BIURA OBSŁUGI EKONOMICZNEJ SZKÓŁ GMINY PROSTKI
19-335 Prostki, ul. Szkolna 9
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
REFERENT BIUROWY

I. WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  1. Obywatelstwo polskie;
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. Nieposzlakowana opinia;
  5. Wykształcenie wyższe lub średnie o odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku;
  6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
  7. Dwuletni staż pracy.


II. WYMAGANIA DODATKOWE

  1. Obsługa komputera w tym: znajomość obsługi urządzeń biurowych i programów biurowych: Word, Excel oraz finansowo-księgowych;
  2. Umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa;
  3. Umiejętność redagowania pism urzędowych;
  4. Predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie, zdolności analityczne, komunikacyjne, odporność na stres.


III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU

  1. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej stypendiów i zasiłków szkolnych;
  2. Obsługa administracyjna biura;
  3. Opracowanie informacji, analiz, sprawozdań dla urzędów i jednostek, do składania których BOES zobowiązany jest z mocy obowiązujących przepisów;
  4. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy;
  5. Obsługa księgowo-finansowa BOES;
  6. Prowadzenie spraw związanych z prawidłową organizacją dowożenia uczniów do szkół;
  7. Wykonywanie innych zadań służbowych z zakresu swojej działalności na polecenie przełożonego.


IV. INFORMACJA O WARUNKACH PRAC NA DANYM STANOWISKU

  1. Sposób zatrudnienia i wymiar etatu: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
  2. Miejsce pracy: Biuro Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Prostki, ul. Szkolna 9 (budynek piętrowy bez windy, spełniający wymogi określone przepisami bhp i p.poż.);
  3. Stanowisko pracy: Praca biurowa związana z pracą przy komputerze, przemieszczanie się wynikające z załatwiania spraw urzędowych;
  4. Wynagrodzenie: Wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 936 ze zm.);
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.


V. WYMAGANE DOKUMENTY

  1. List motywacyjny;
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku;
  9. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  10. Oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Biuro Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Prostki w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym na stanowisko urzędnicze - referent biurowy;

VI. POZOSTAŁE INFORMACJE
Wyklucza się przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, zgodnie z ustawą z dnia z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 162).
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie BOES lub doręczone listownie w terminie do dnia 09.03.2021 roku do godz. 12.00 na adres: Biuro Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Prostki, ul. Szkolna 9, 19-335 Prostki, w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - referent biurowy w Biurze Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Prostki".

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Biuro Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Prostki, ul. Szkolna 9, 19-335 Prostki.

  1. We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych drogą pocztową na adres Biuro Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Prostki, ul. Szkolna 9, 19-335 Prostki lub drogą elektroniczną na adres email iod1@prostki.pl lub iod2@prostki.pl
  2. Cel i podstawy przetwarzania: Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 ze zm.) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody m(Art. 6 ust. 1 lit. b, c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE 1119 z 04.05.2016, str. 1, z ze zm.) (dalej: RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  3. Państwa dane nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  4. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
  5. Mają Państwo prawo do:
    • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    • prawo do usunięcia danych osobowych;
    • prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
  6. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.


Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Biura Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Prostki.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu, zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i zasadach przeprowadzenia naboru.
Osoby, które złożyły dokumenty aplikacyjne, mają prawo do odbioru dokumentów za pokwitowaniem. Dokumenty nieodebrane przez kandydatów, będą niszczone po upływie trzech miesięcy od daty ogłoszenia wyników naboru.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 23 luty 2021
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Barbara Ladzińska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 lutego 2021 14:18
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariusz Demiańczuk
Ilość wyświetleń: 2857
13 kwietnia 2021 14:33 (Kamil Faszcza) - Dodanie załącznika [informacja_o_wynikach_naboru_na_wolne_stanowisko_urzednicze__referent _biurowy_w_biurze_obslugi_ekonomicznej_szkol_gminy_prostki.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 kwietnia 2021 14:32 (Kamil Faszcza) - Usunięcie załącznika [informacja_o_wynikach_naboru_na_wolne_stanowisko_urzednicze__referent _biurowy_w_biurze_obslugi_ekonomicznej_szkol_gminy_prostki.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 kwietnia 2021 14:32 (Kamil Faszcza) - Dodanie załącznika [informacja_o_wynikach_naboru_na_wolne_stanowisko_urzednicze__referent _biurowy_w_biurze_obslugi_ekonomicznej_szkol_gminy_prostki.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)